פטנט ישראלי: מאזניים עם מסרים ללקוח

פורסם ע"י "יפעת מידע תקשורתי" ב-12.12.11

הלקוח הישראלי מבלה 5 עד 12 דקות בממוצע בהמתנה בעמדת המעדנייה בסופרמרקט – כך עולה ממחקרים שערכו בשנים האחרונות רשתות השיווק הגדולות. עבור הלקוח, מדובר בזמן קניות מבוזבז. עבור הסופרמרקט – זה פרק זמן שיווקי איכותי מבוזבז, אותו ניתן היה לנצל כדי לחשוף את הלקוח "השבוי ממילא" לפרסום אינטראקטיבי ואפקטיבי בעמדת מכירה כשירה וצבעונית. "בזבוז" זמן הפרסום היקר הזה עומד בקרוב להיפסק, עם כניסת לשוק של מאזני השקילה החדשים והמהפכניים למעדניות וסופרמרקטים SC  1000 ממשפחת B.I.S  Business Intelligent Scale של חברת 'שקל' הישראלית, אשר פותחו בעזרת אנשי המקצוע של חברת ההנדסה המובילה "זיו אב טכנולוגיות".  המאזניים מחוברים למחשבים ייעודיים, וכוללים מסך טאבלט (מגע) צבעוני, עליו מופעים הנתונים של המוצרים אותם רוכש הקונה בדמות אייקונים, תמונות ושורה ארוכה של נתונים רלוונטיים – מחיר, משקל וכדומה. אל הצד של הלקוח מופנה מסך מגע נוסף שבו מופיעים על שטח של כרבע מגודל המסך נתוני המוצר, ובשלושת הרבעים האחרונים של שטח המסך מופיע מידע פרסומי ואינטראקטיבי.