חקר שוק - תוצאות חיפוש

הנדסת ערך והפחתת עלויות

 כדי לשרוד בשוק הגלובלי והתחרותי, חברות חייבות להגיע לשוק בזמן הקצר ביותר עם המוצר האופטימאלי והזול ביותר.  למתכננים בזיו-אב טכנולוגיות מודעות גבוהה להנדסת ערך וניסיון רב בתכנון לייצור בעלויות מינימאליות. זאת, בהתבסס על תכנון המתאים לאמצעי הייצור, שלפי אנליזת עלויות המתבססת על סוג המוצר והכמויות המתוכננות, יתנו את התוצאה הכוללת הטובה ביותר בהתחשב בעלויות NRE ובעלויות המוצר לכל אורך...

פיתוח מוצרים

אנו מספקים ללקוחות פתרון מלא בתהליך פיתוח מוצרים משלב הרעיון ועד שלב המדף ומהווים כתובת אחת לכל אורך הפרויקט  (פתרונות Turnkey). שיטה זו מאפשרת להגיע לשוק בזמן הקצר ביותר עם מוצר אופטימאלי התואם לכל הדרישות שהוגדרו.  הניסיון הטכנולוגי העצום שהצטבר בזיו-אב טכנולוגיות במימוש של רעיונות למוצרים, בד בבד עם היכרותנו עם הטכנולוגיות והמוצרים שכבר קיימים בשוק, מאפשרים לנו לתת שירות...

האם המוצר שלכם אופטימלי?

לפני שעוברים לייצר במזרח – יש כלים נוספים כאן בבית לשיפור כושר התחרות של התעשיה הישראלית

חברה ישראלית מציגה: אל-תור בנמלי התעופה

מכונת שיקוף של חברה ישראלית מתיימרת לקצר מאוד את התורים הארוכים בבידוק ביטחוני בנמלי התעופה * החיסול של המדען באיראן לפני שבועיים לא היה טעות בזיהוי

אופטימיזציה מהקומה הכי גבוהה שלה

בספר מוצג בפני הקוראים מגוון רחב של כלי ניהול ושל תובנות מאירות עיניים, ולצדם דוגמאות רבות מניסיונם הרב של מנכ"לים, של מהנדסי מערכות בכירים ושל מומחים בולטים מישראל, מארצות הברית ומאירופה, בניהם נמנה ד"ר אמיר זיו-אב המוצג בריאיון המובא לפניכם.

מחשבות על תעשייה

מה הופך מוצר למוצר מצליח לאורך שנים? מדוע נדידת התעשייה לסין מנוונת את התעשייה הישראלית ומהם תהליכי אופטימיזציה בתעשייה? שיחה אישית עם ד"ר אמיר זיו אב, מתוך עיתון "תעשיות".

המשבר בתעשיית הרכב האמריקאית - ניתוח מזווית אחרת

את המשבר של תעשיית הרכב האמריקאית אפשר להסביר בשתי מלים: מיצוב ומיקוד. או ליתר דיוק - היעדר מיקוד ומיצוב. תשאלו את ד"ר אמיר זיו-אב

פטנט ישראלי: מאזניים עם מסרים ללקוח

הלקוח הישראלי מבלה 5 עד 12 דקות בממוצע בהמתנה בעמדת המעדנייה בסופרמרקט – כך עולה ממחקרים שערכו בשנים האחרונות רשתות השיווק הגדולות. עבור הלקוח, מדובר בזמן קניות מבוזבז. עבור הסופרמרקט – זה פרק זמן שיווקי איכותי מבוזבז, אותו ניתן היה לנצל כדי לחשוף את הלקוח "השבוי ממילא" לפרסום אינטראקטיבי ואפקטיבי בעמדת מכירה כשירה וצבעונית. "בזבוז" זמן הפרסום היקר הזה עומד בקרוב...

ההיי-טק מגיע למעדנייה

  ההיי-טק מגיע למעדנייה אחרי שכמעט כל דבר בסופר שודרג ומופעל דיגיטלית, הגיע תורה של – המעדנייה. לקוח ממוצע מבלה 5 עד 12 דקות בממוצע בהמתנה בעמדת המעדנייה בסופרמרקט, בין אם מדובר באגף הגבינות, הסלטים, הבשרים או הנקניקים - כך עולה ממחקרים שערכו בשנים האחרונות רשתות השיווק הגדולות. עבור הלקוח, מדובר בזמן קניות מבוזבז. עבור הסופרמרקט - זהו פרק זמן שיווקי איכותי מבוזבז, אותו ניתן היה לנצל כדי לחשוף...

"ללא סקרנות – אין יצירתיות"

ללא סקרנות – אין יצירתיות זהו המוטו של המהנדס יצחק טף (50), מנכ"ל חברת ההנדסה והמו"פ הישראלית המובילה "זיו-אב טכנולוגיות", המעסיקה כ-50 מהנדסים בפרויקטים טכנולוגים מורכבים עבור לקוחות בארץ ובעולם. בראיון מיוחד לאתר "מכניקל", מדבר טף על תעשיות הנחשבות LOW-TECH, שהן בעצם שיא ה-HI-TECH, על הדור הצעיר שמשחקי המחשב ניוונו לו את החוש הטכני, על ההבדל בעבודה מול ...

שווה דיון: מיקור חוץ לא רק עובדי קבלן

מיקור חוץ הפך בעשורים האחרונים לשיטת ניהול רווחת בה גופים ממשלתיים , ציבוריים ופרטיים מוציאים מהארגון תפעול פעילויות וביצוע פרויקטים שאינם בליבת פעילות הארגון ומעבירים אותם לקבלן שזהו תחום המומחיות שלו ויש לו יתרון יחסי עקב המיקוד שלו בתחום. התרגלנו לליסינג תפעולי לרכבים ומגוון שירותים משמירה וניקיון ועד לשרותי מחשוב, עריכת דין, ראית חשבון; מגיוס כ"א ותקשורת שיווקית ועד לפרויקטי הקמה וביצוע של...

הצצה אל מאחורי הקלעים של פיתוח מוצרים חדשים

הצצה נדירה אל שיטות העבודה של חברת ההנדסה הישראלית "זיו אב טכנולוגיות", מהחברות הגדולות בישראל לפיתוח מוצרים טכנולוגים מורכבים ומתקדמים בקבלנות משנה לחברות בארץ ובעולם. "לא תמיד הקרדיט שלנו רשום על המוצרים שאנחנו מתכננים ללקוח ובכל זאת יש לנו הרבה סיפוק לראות מוצר נולד שמצליח" אומרים עובדי החברה. בסוף הכתבה מחכה גם בונוס, ריאיון מרתק עם יצחק טף, מנכ"ל החברה.