פיתוח מוצרים חדשים - תוצאות חיפוש

הצצה אל מאחורי הקלעים של פיתוח מוצרים חדשים

הצצה נדירה אל שיטות העבודה של חברת ההנדסה הישראלית "זיו אב טכנולוגיות", מהחברות הגדולות בישראל לפיתוח מוצרים טכנולוגים מורכבים ומתקדמים בקבלנות משנה לחברות בארץ ובעולם. "לא תמיד הקרדיט שלנו רשום על המוצרים שאנחנו מתכננים ללקוח ובכל זאת יש לנו הרבה סיפוק לראות מוצר נולד שמצליח" אומרים עובדי החברה. בסוף הכתבה מחכה גם בונוס, ריאיון מרתק עם יצחק טף, מנכ"ל החברה.

Checkup - 3min

פותחה על ידי חברת הסטרט-אפ הישראלית "אליטר מדיקל" מנס ציונה בשיתוף המשרד לעיצוב המוצר "בינה" וחברת "זי-אב טכנולוגיות", כדי להוביל את המגמה הכלל-עולמית שתשלוט בעשור הקרוב: רפואה בשלט רחוק. בדיקה רפואית בתוך 3 דקות

FunPix - הגימיק החדש שמשגע את אמריקה, עכשיו בישראל

חברת FUNPIX הישראלית קנתה את זכויות החברה האמריקאית PARTY BOOTHS. הלהיט האמריקני, מספק עמדות צילום ניידות באירועים עם הדפסת תמונה איכותית והקלטת וידיאו בזמן אמת. את פיתוח ותכנון המוצר הפקידו היזמים בידי מהנדסי "זיו-אב טכנולוגיות".   מי לא מכיר את הרגע בו הגעת לחתונה, ערב גיבוש בחברה או סתם מסיבה וצלם נמרץ עט עליך כשהוא חמוש במצלמה. לחלקנו האירוע מביך ולא נעים. שני סטארט אפיסטים חצופים פליטי חברת...

בדיקת "גלובס": איך הופכים פטנט למוצר מסחרי?

ישראל היא ארץ שופעת ממציאים, אבל כמה מהם באמת מצליחים לתרגם את הפטנטים שלהם למוצר מסחרי? מסתבר שרק מעטים. הסיבות המרכזיות לכך הן חוסר יכולות כספיות וחוסר רצון לדלל את האחזקות בפטנט תמורת גיוס משקיעים. לדברי עורך-דין אהוד האוזמן, שותף בכיר במשרד עורכי-הפטנטים ריינהולד כהן ושות', הצלחתו של פטנט תלויה בבשלות העסקית של בעל הפטנט. "אם הממציא לא ימצא דרך לחבור לשותפים הנכונים שיידעו להגדיר את המוצר...

ד‘‘ר אמיר זיו-אב: ‘‘לא צריך לסתום את הגולל על התעשיות המסורתיות‘‘

ד‘‘ר אמיר זיו-אב קורא להגדיר מחדש את סדרי העדיפויות של ישראל, כדי לנצח ב‘שדה הקרב‘ העולמי, ויש לו גם רעיונות כיצד להציל את התעשייה המסורתית ממצב הדעיכה שבו היא מצויה.

האם המוצר שלכם אופטימלי?

לפני שעוברים לייצר במזרח – יש כלים נוספים כאן בבית לשיפור כושר התחרות של התעשיה הישראלית

ההיי-טק מגיע למעדנייה

  ההיי-טק מגיע למעדנייה אחרי שכמעט כל דבר בסופר שודרג ומופעל דיגיטלית, הגיע תורה של – המעדנייה. לקוח ממוצע מבלה 5 עד 12 דקות בממוצע בהמתנה בעמדת המעדנייה בסופרמרקט, בין אם מדובר באגף הגבינות, הסלטים, הבשרים או הנקניקים - כך עולה ממחקרים שערכו בשנים האחרונות רשתות השיווק הגדולות. עבור הלקוח, מדובר בזמן קניות מבוזבז. עבור הסופרמרקט - זהו פרק זמן שיווקי איכותי מבוזבז, אותו ניתן היה לנצל כדי לחשוף...